دختر بچه های دوست داشتنی

تقدیم به زیباییهای خداوند

دختر بچه های دوست داشتنی

تقدیم به زیباییهای خداوند

دختر فداکار

همسرم نواز با صدای بلند گفت، تا کی می خوای سرتو توی اون روزنامه فرو کنی؟ میشه بیای و به دختر جونت بگی غذاشو بخوره؟

شوهر روزنامه رو به کناری انداخت و بسوی آنها رفت
تنها دخترم آوا بنظر وحشت زده می آمد. اشک در چشمهایش پر شده بود
ظرفی پر از شیربرنج در مقابلش قرار داشت
آوا دختری زیبا و برای سن خود بسیار باهوش بود
گلویم رو صاف کردم و ظرف را برداشتم و گفتم، چرا چند تا قاشق گنده نمی خوری؟
فقط بخاطر بابا عزیزم. آوا کمی نرمش نشان داد و با پشت دست اشکهایش را پاک کرد و گفت
باشه بابا، می خورم، نه فقط چند قاشق، همه شو می خوردم. ولی شما باید.... آوا مکث کرد
بابا، اگر من تمام این شیر برنج رو بخورم، هرچی خواستم بهم میدی؟...

دست کوچک دخترم رو که بطرف من دراز شده بود گرفتم و گفتم، قول میدم. بعد باهاش دست دادم و تعهد کردم
ناگهان مضطرب شدم. گفتم، آوا، عزیزم، نباید برای خریدن کامپیوتر یا یک چیز گران قیمت اصرار کنی
بابا از اینجور پولها نداره. باشه؟
نه بابا. من هیچ چیز گران قیمتی نمی خوام.
و با حالتی دردناک تمام شیربرنج رو فرو داد.
در سکوت از دست همسرم و مادرم که بچه رو وادار به خوردن چیزی که دوست نداشت کرده بودن عصبانی بودم
وقتی غذا تمام شد آوا نزد من آمد. انتظار در چشمانش موج میزد
همه ما به او توجه کرده بودیم. آوا گفت، من می خوام سرمو تیغ بندازم. همین یکشنبه
تقاضای او همین بود.
همسرم جیغ زد و گفت، وحشتناکه. یک دختر بچه سرشو تیغ بندازه؟ غیرممکنه. نه در خانواده ما. و مادرم با صدای گوشخراشش گفت، فرهنگ ما با این برنامه های تلویزیونی داره کاملا نابود میشه
گفتم، آوا، عزیزم، چرا یک چیز دیگه نمی خوای؟ ما از دیدن سر تیغ خورده تو غمگین می شیم
خواهش می کنم، عزیزم، چرا سعی نمی کنی احساس ما رو بفهمی؟
سعی کردم از او خواهش کنم. آوا گفت، بابا، دیدی که خوردن اون شیربرنج چقدر برای من سخت بود
آوا اشک می ریخت. و شما بمن قول دادی تا هرچی می خوام بهم بدی. حالا می خوای بزنی زیر قولت
حالا نوبت من بود تا خودم رو نشون بدم. گفتم، مرده و قولش
مادر و همسرم با هم فریاد زدن که، مگر دیوانه شدی؟
نه. اگر به قولی که می دیم عمل نکنیم اون هیچوقت یاد نمی گیره به حرف خودش احترام بذاره
آوا، آرزوی تو برآورده میشه
آوا با سر تراشیده شده صورتی گرد و چشمهای درشت زیبائی پیدا کرده بود
صبح روز دوشنبه آوا رو به مدرسه بردم. دیدن دختر من با موی تراشیده در میون بقیه شاگردها تماشائی بود. آوا بسوی من برگشت و برایم دست تکان داد. من هم دستی تکان دادم و لبخند زدم
در همین لحظه پسری از یک اتومبیل بیرون آمد و با صدای بلند آوا را صدا کرد و گفت، آوا، صبر کن تا من بیام
چیزی که باعث حیرت من شد دیدن سر بدون موی آن پسر بود. با خودم فکر کردم، پس موضوع اینه
خانمی که از آن اتومبیل بیرون آمده بود بدون آنکه خودش رو معرفی کنه گفت، دختر شما، آوا، واقعا فوق العاده ست. و در ادامه گفت، پسری که داره با دختر شما میره پسر منه
اون سرطان خون داره. زن مکث کرد تا صدای هق هق خودش رو خفه کنه. در تمام ماه گذشته هریش نتونست به مدرسه بیاد. بر اثر عوارض جانبی شیمی درمانی تمام موهاشو از دست داده
نمی خواست به مدرسه برگرده. آخه می ترسید هم کلاسی هاش بدون اینکه قصدی داشته باشن مسخره ش کنن
آوا هفته پیش اون رو دید و بهش قول داد که ترتیب مسئله اذیت کردن بچه ها رو بده. اما، حتی فکرشو هم نمی کردم که اون موهای زیباشو فدای پسر من کنه
آقا، شما و همسرتون از بنده های محبوب خداوند هستین که دختری با چنین روح بزرگی دارین
سر جام خشک شده بودم. و... شروع کردم به گریستن. فرشته کوچولوی من، تو بمن درس دادی که فهمیدم عشق واقعی یعنی چی
خوشبخت ترین مردم در روی این کره خاکی کسانی نیستن که آنجور که می خوان زندگی می کنن. آنها کسانی هستن که خواسته های خودشون رو بخاطر کسانی که دوستشون دارن تغییر میدن
به این مسئله فکر کنین 

  

 

                              دوستان گلم ادامه مطلب فراموش نشه

 

 

 

 

 

  

 

نظرات 33 + ارسال نظر
/ :~●*◦ஜღ╫ Ħ.ΞξlIپیروز & پروانهI¥Д ╫ جمعه 13 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:01 ق.ظ http://piroozvictorian.blogfa.com




سلام خوبی....وبت جالبه خوشحال میشم به ما هم سر بزنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نظرت رو برای آپ جدیدم بگو مرسی..این آپ ترکونده در عرض دو سه روز....
راستی دوست دارم توی نظرت اول شیا....اول شدن یک نوع مسابقست که با نظرات زیاد میتونی این عنوان رو کسب کنی.....توی نظراتم آخراشو بخون متوجه میشی چطوری اول شی...
منتظر حضور دلگرمت هستم......بای بای

_______♥█████████♥_______♥█████████♥
_____♥█████████████♥___♥███████████♥
___♥█████████████████♥████♥________♥████♥
__♥████████████████████████♥___________♥███♥
_♥███████████████████████████♥__________♥███♥
♥████████████████████████████████♥_____♥███♥
♥█████████████████████████████████♥___♥███♥
♥██████████████████████████████████♥_♥███♥
_♥██████████████████████████████████████♥
__♥████████████████████████████████████♥
____♥████████████████████████████████♥
______♥████████████████████████████♥
_________♥███████████████████████♥
____________♥██████████████████♥
______________♥█████████████♥
_________________♥████████♥
___________________♥████♥
____________________♥██♥

[ بدون نام ] جمعه 13 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 04:26 ب.ظ

[قلب][گل][گل]*წ[گل][گل][قلب]*წ[گل][گل][قلب]*წ[گل][گل][قلب]*წ[گل][گل][قلب]*წ
[قلب][گل][گل]*წ[گل][گل][قلب]*წ[گل][گل][قلب]*წ[گل][گل][قلب]*წ[گل][گل][قلب]*წ
[قلب][گل][گل]*წ[گل][گل][قلب]*წ[گل][گل][قلب]*წ[گل][گل][قلب]*წ[گل][گل][قلب]*წ
[قلب][گل][گل]*წ[گل][گل][قلب]*წ[گل][گل][قلب]*წ[گل][گل][قلب]*წ[گل][گل][قلب]*წ
[قلب][گل][گل]*წ[گل][گل][قلب]*წ[گل][گل][قلب]*წ[گل][گل][قلب]*წ[گل][گل][قلب]*წ
[قلب][گل][گل]*წ[گل][گل][قلب]*წ[گل][گل][قلب]*წ[گل][گل][قلب]*წ[گل][گل][قلب]*წ
[قلب][گل][گل]*წ[گل][گل][قلب]*წ[گل][گل][قلب]*წ[گل][گل][قلب]*წ[گل][گل][قلب]*წ
[قلب][گل][گل]*წ[گل][گل][قلب]*წ[گل][گل][قلب]*წ[گل][گل][قلب]*წ[گل][گل][قلب]*წ

[ بدون نام ] جمعه 13 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 04:27 ب.ظ

سلام ابجی جووووووووووونم میسی که خبرم کردی

احسان جمعه 13 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 04:28 ب.ظ

سلام ابجی جووووووووووونم میسی که خبرم کردی

ژولین جمعه 13 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 06:49 ب.ظ http://tanhayiboys.blogsky.com

سلام اپ جدید در وبلاگ پسران تنها منتظر حضور گرم شما هستم با تشکر ژولین

هادی شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 04:14 ب.ظ http://www.hm2010.blogfa.com

سلام
خوبی ؟
همچنین

زیبا بود
دوست دارم
سولانگ

پسرک دوشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 05:05 ق.ظ http://2010985.blogfa.com

سلام
وبتون عاله
نوشته هاتونم قشنگه امیدوارم موفق باشین

فضول چهارشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:08 ق.ظ http://fozolestan.blogsky.com

دروووووووووووووود
سال نو مبارک
آپ زیباایی بود
منم آپم بهم سر بزن

ژولین و ژرژ جمعه 20 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 04:41 ب.ظ http://tanhayiboys.blogsky.com

سلام باری دیگر وبلاگ پسران تنها اپ شد عکس + کلیپی بسیار زیبا از روبی
منتظر حضور شما در وبلاگ پسران تنها هستیم

عارف دوشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:40 ق.ظ http://www.aref9991.blogfa.com

سلام.. خوبین..اینم یه شعر غمگین .. امیدوارم حالشو ببرین

قرار نبود بین عشق وقفه بیفتد

قرار نبود دیوانه ای برای شکستن طلب زنجیر کند

قرار نبود ماشین زمان طفل بیگناه

دامان دو عشق معصوم را زیر کند

قرار نبود انتخابمان ما بین آسمان فردا و

تردید زمین گیر کند

قرار نبود هر کس سرش گرم شد دلش را هم سرگرم کند

غافل از آن که دیگری با سردی او و گرمی

او با گرمای دیگری از هرچه گرمی است دلسرد شود

قرار نبود کسی به هوای شکستن دیگری بماند.

قرار بود هر کس به هوای شکستن دل خودش بماند

(به کدام هوا مانده ای تا به حال)

ژولین جمعه 27 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 05:12 ب.ظ http://tanhayiboys.blogsky.com

سلام به شما امیدوارم حالتون خوب باشه
وبلاگ پسران تنها باری دیگر به روز شد +کلیپ دیگر از روبی که خیلی زیبا میباشد شما رو به دیدن این اپ دعوت مینماییم

پسر جهنمی شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 04:16 ب.ظ

سلام اینا خوفی بابا لااقل اپ میکنی خبرمون کن خیلی بدی معلومه کجایی چرا بهم سر نمیزنی وقت کردی بیا اپم کردم میخوام با یکی اشنات کنم
راسی این طرح و سفارشی واست زدن ؟ خیلی خوشمله

احسان پنج‌شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:38 ق.ظ

ღ☆☆ღ[گل]
.........ღ☆☆ღ
............ღ☆ღღ☆☆ღღ☆☆ღ
...............ღ☆ღ☆☆☆ღღ☆☆ღ
....................................ღ☆ღ
....................ღ☆☆ღ
....................ღ☆☆ღ
....................ღ☆☆ღ
....................ღ☆☆ღ
....................ღ☆☆ღ
....................ღ☆☆ღ
....................ღ☆☆ღ
..................................................[گل]
ღ☆☆ღ...............................ღ☆☆ღ
ღ☆☆ღ...............................ღ☆☆ღ
ღ☆☆ღღ☆☆ღღ☆☆ღღ☆☆ღღ☆☆ღ
...ღ☆ღღ☆☆ღღ☆☆ღღ☆☆ღღ☆ღ
.................................................[گل]
..................๑๑๑...๑๑๑
..................๑๑๑...๑๑๑
......................๑๑๑
......................๑๑๑
............................[گل]
...............ღ☆☆ღ
.............ღ☆.......☆ღ
................ღ☆☆ღღ☆☆ღ
............................ღ☆☆ღ
.............................ღ☆☆ღ
.............................ღ☆☆ღ
............................ღ☆☆ღ
.........................ღ☆☆ღ
......................[گل]

هادی دوشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 07:23 ب.ظ http://WWW.HM2010.BLOGFA.COM



من هنوز چیزی نگفتم که تو طاقتت تموم شد

باقیشو بگم میبینی گریه هات کلی حروم شد

من که آسمون نبودم اما عشق تو یه ماهه

سرزنش نکن دلم رو به خدا اون بی گناهه

بازکه ابری شد نگاهت بغضتم واسم عزیزه

اما اشکات رو نگه دار. نذار این جوری بریزه

حس من خیلی عجیبه:دوست دارم پیشم بشینی

من نگاهت بکنم تا تو چشام عشقو ببینی

بدجوری دیوونتم من فکرنکن این اعتراضه

همیشه نبودن تو کرده این دل رو کلافه

می دونم فرقی نداره واست عاشق بودن من

می دونم واست یکی شد بودن و نبودن من

اولش گفتم یه حسه یا یه احترام ساده

امابعددیدم یه عشقه تازه اندازه اش زیاده

بیاو مثل گذشته جز به من به همه شک کن

من جزتو بخدامی میرم بیا و به من کمک کن

علی یکشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:31 ب.ظ http://www.rbmaravia.blogfa.com

سلام واقعا زحمت کشیدی وب جالبی داری خواستی افتخار دادی سر بزن در ضمن بچه فرشته زمین هستند

mohammad جمعه 7 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:11 ق.ظ http://mamalperspolisi.blogfa.com

salam web khobi dari vali harfe man 1 chye dgast man daram donbal GF migardam ag paye bodio didi bezang
09196384281

احسان شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:58 ب.ظ http://www.ehsan7068.blogfa.com


[گل]*•. .•*..*•. .•*..*•. .[گل]•* *•. .•*..*•. .•*.*•[گل]

[قلب]سلاااااااااااام دوست عزیز[گل]

[قلب]وبلاگ تـــک دانـــشــجــوی دانــــــشکده قلبـــــــم به روز شد[قلب]

[قلب]تــــو را من چــــــــــــــشم به راهـــــــم [گل]

[گل]*•. .•*..*•. .•*..*•. .[گل]•* *•. .•*..*•. .•*.*•[گل]

سایه شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:06 ب.ظ http://http:/www.mahya4.blogfa.com

وبلاگ جالبی داری مخصوصا قالبش خیلی با حاله من عاشق عکس دختر بچه ها هستم خیلی خوشکل بودن اگه اجازه میدی

میخام چندتا از عکساتو کپی کنم البته از همین حالا معذرت خواهی میکنم

مهم نیست جمعه 25 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:18 ب.ظ http://www.hossein-ahmad.blogfa.com

سلام با تبادل لینک چطوری بهم یه سر بزن ضرر نمی کنی...

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:54 ق.ظ http://asmaneman.blogfa.com

ای دست هایِ تو پُر منحنی
ای دست های تو پُر و غنی
دست های پُر ترک مرا
چرا هی مدام پس می زنی؟
..
..
..
سلام دوست من
دست هایم گرمای دست هایی را طلب دارند
تو برایم دستی بالا ببر، بالی بزن!!!

n!ma پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:08 ب.ظ http://nima0121.mihanblog.com/

slm khufi
be man sar bezan
0121

فائز چهارشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:03 ق.ظ http://www.faezbahal.blogfa.com

آپم آپم آپم آپم آپم آپم آپم آپم آپم آپم آپم آپم آپم آپم آپم
______$$_________$$$
_____________________$$$$_______$$$___$$$$$
____________________$$$$$$_____$$$___$$$$$$$
___________________$$$_$$$$___$$$__$$$$____$
___________________$____$$$$_$$$$_$$$
_______________________$$$$$$$$$$$$$$
آپم _______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
___________________$$___$$$$$$$$$$$$$$$$$
..____________@ __$$____$$$$_$$$_$$$__$$$$$
_________€€€€€€€€$____$$$$___$$__$$$$___$$$
______€€€€€€€€€€€€€€__$$$_____$$___$$$____$$
____€€€€€€€€€€€€€€€€€€_$$_____$$$___$$$____$
___€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€_$$_____$$____$$$
__€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€_$_____$$$____$$
_€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€____ __$$$____$
€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€______$$$
$$$___$$$___$$$___$$$___$$$_____$$$
_°_____°______°_____°_____°_____ _$$$
_____________€__________________$$$
_____________€__________________$$$
زود بیااااااااااا ____€_________________$$$$
_____________€._______________$$$$$
_____________€..____________ $$$$$$$$
____________€€€€€€€._..-♥*°*♥-.._ ~~~*°*~~~
~~~ _..-♥*°*♥-..~~~~ _..-♥*°*♥-.._
_..-♥*°*♥-..__..-♥*°*♥-..

فائز چهارشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:03 ق.ظ http://www.faezbahal.blogfa.com

آپم آپم آپم آپم آپم آپم آپم آپم آپم آپم آپم آپم آپم آپم آپم
______$$_________$$$
_____________________$$$$_______$$$___$$$$$
____________________$$$$$$_____$$$___$$$$$$$
___________________$$$_$$$$___$$$__$$$$____$
___________________$____$$$$_$$$$_$$$
_______________________$$$$$$$$$$$$$$
آپم _______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
___________________$$___$$$$$$$$$$$$$$$$$
..____________@ __$$____$$$$_$$$_$$$__$$$$$
_________€€€€€€€€$____$$$$___$$__$$$$___$$$
______€€€€€€€€€€€€€€__$$$_____$$___$$$____$$
____€€€€€€€€€€€€€€€€€€_$$_____$$$___$$$____$
___€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€_$$_____$$____$$$
__€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€_$_____$$$____$$
_€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€____ __$$$____$
€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€______$$$
$$$___$$$___$$$___$$$___$$$_____$$$
_°_____°______°_____°_____°_____ _$$$
_____________€__________________$$$
_____________€__________________$$$
زود بیااااااااااا ____€_________________$$$$
_____________€._______________$$$$$
_____________€..____________ $$$$$$$$
____________€€€€€€€._..-♥*°*♥-.._ ~~~*°*~~~
~~~ _..-♥*°*♥-..~~~~ _..-♥*°*♥-.._
_..-♥*°*♥-..__..-♥*°*♥-..

فائز چهارشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:04 ق.ظ

پیشششششششششششم بیا . منتظرم . لینکیدمت .. توام منو بلینک ...

فاوز شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:42 ق.ظ http://www.faezbahal.blogfa.com

چرا پیشم نیومدی !
دوباره اپم .

باران دوشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:02 ب.ظ

سلام 10 اسفند بیا به این آدرس
www.rainhope.loxblog.com
یه جشن تولد برای "رجا وثوقی" مدیر وبلاگ "یک جمله به خودم" گرفتم دلم می خواد دوستاشم باشن.
با اومدنت خوشحالمون کن
10 اسفند منتظرتم
درضمن این یه سوپرایزه به خودش نگفتم شمام نگو
منتظرحضور گرمت هستم

راشد شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:50 ب.ظ http://www.rashed2008.blogfa.com

سلام ابجی خوبی میشناسی؟ راشدم بابا همون که بهترین هدیه تولد رو بهت دادم ببخشید چند وقت نبودم اخه ایران نبودم خلاصه دلم برات تنگ شده بود

حسام چهارشنبه 18 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:04 ب.ظ

سلام خوبین اسمم حسامه می خواستم با یک دوست دختر خوب از مشهد واسه دوستی....................
دوستی دختری می خوام که تنهام نزاره و همیشه ی پیشم باشه هر کی از
از دختر خانومایه مشهدی می خواد با من دوست بشه به من زنگ بزنه اگه جواب ندادم اس بدین ..................
ممنون از همه شما.......09394036003.....................
منتظرتون هستم

حسام تنها یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:06 ب.ظ

سلام به همگی
من حسام دانشجویه معماری 23ساله
دختری از مشهد واسه دوستی اگه هست بزنگه
دختری بامعرفت فقط از مشهد می خوام
09394036003

حسام شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:24 ب.ظ

سلام من حسام هستم 22سالمه از مشهد دنباله ی دختر خوب از مشهد که شرایط زیر رو داشته باشه رو می خوام
شرایطم:
1.سن:15 الی 25ساله

2.محل سکونت:مشهد(فقط و فقط از مشهد)

3.خصوصیات اخلاقی:اجتماعی,مؤدب و مهربون

4.ویژگی ظاهری:معمولی. یکم خوشکل,قد متوسط,فانتزی و خوش صدا

5.وضعیت دوستی:غیر من B.F دیگه ای نداشته باشه

6.هم دیگر رو ملاقات کنیم و اگر از هم خوشمون نیومد دیگه با هم دوست نباشیم.

7.از همه مهمتر این که عاشق من بمونه ,منو تنها نذاره.ولم نکنه خیانت تو کارش نباشه.
09394036003

hesam چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:42 ب.ظ


سلام من حسام هستم 22سالمه از مشهد دنباله ی دختر خوب از مشهد که شرایط زیر رو داشته باشه رو می خوام
شرایطم:
1.سن:15 الی 25ساله

2.محل سکونت:مشهد(فقط و فقط از مشهد)

3.خصوصیات اخلاقی:اجتماعی,مؤدب و مهربون

4.ویژگی ظاهری:معمولی. یکم خوشکل,
5.وضعیت دوستی:غیر من B.F دیگه ای نداشته باشه

6.هم دیگر رو ملاقات کنیم و اگر از هم خوشمون نیومد دیگه با هم دوست نباشیم.

7.از همه مهمتر این که عاشق من بمونه ,منو تنها نذاره.ولم نکنه خیانت تو کارش نباشه.
09394036003

لیلا سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:07 ب.ظ

سلام
من لیلا هستم دوست دختر قبلی حسام ...منو حسام 4سالشایدم بشتر باهم بودیم ..اما من ازدواج کردم
حالا می خوام ی دوست دختر خوب براش پیدا کنم که از من بهتر باشه ...و کنارش باشه
بخدا وقتی هفته پیش دیدمش خیلی ناراحت بود .. دیگه خواستم براش ی کاری بکنم
حسام از همه لحاظ خوبه اخلاق رفتار و .....
حسام برایه من مثله ی عروسک بود خیلی خوشکل هستش
اونم از نظره من ها .....حالا نمی دونم نظره شما دوستان دیگه چیه؟؟؟؟
من که از اون راضی هستم .....حالا به شما ی پیشنهاد می کنم هر کی از شما دختر خانوما می خواد با اون دوست بشه بخدا پشیمون نمی شین
اسمش حسام 22سالشه داره میره تو 23سالگی
اینم شمارشه 09394036003
بهش اس یا زنگ بزنین
خیلی پسره ناز و با معرفته
بخدا قولش قوله
ممنون از همتون
سالم موفق و پایدار باشین تو زندگیتون
شمارش رو دوباره میزنم09394036003
روز خوبی داشته باشین ....با

حسام دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:44 ب.ظ

سلام من حسام هستم 22سالمه از مشهد دنباله ی دختر خوب از مشهد که شرایط زیر رو داشته باشه رو می خوام
شرایطم:
1.سن:15 الی 25ساله

2.محل سکونت:مشهد(فقط و فقط از مشهد)

3.خصوصیات اخلاقی:اجتماعی,مؤدب و مهربون

4.ویژگی ظاهری:معمولی.
5.وضعیت دوستی:غیر من B.F دیگه ای نداشته باشه

6.هم دیگر رو ملاقات کنیم و اگر از هم خوشمون نیومد دیگه با هم دوست نباشیم.

7.از همه مهمتر این که عاشق من بمونه ,منو تنها نذاره.ولم نکنه خیانت تو کارش نباشه.
09394036003

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد