دختر بچه های دوست داشتنی

تقدیم به زیباییهای خداوند

دختر بچه های دوست داشتنی

تقدیم به زیباییهای خداوند

آپ چهارم : چه قدر اینا خوشکلند

سلام دوستان عزیز حالتون چه طوره امروز امدم تا دوباره وبلاگم رو آپ کنم ولی امروز می خواستم یک شعر  زیبا براتون بزارم البته عکس دختر بچه جدید هم براتون می زارم امیدارم خوشتون بیاد    

 

هر لحظه دعا کردم تا این که تو برگردی  

یک عمر فنا کردم تا این که تو برگردی  

با یاد تو بردم من سر در اوج پریشانی  

خواهش ز خدا کردم تا این که تو برگردی  

تنها شدم و خود را در وادی هجران ها  

از هر که جدا کردم تا این که تو برگردی   

 آن لحظه آخر را دیدی چه قسم دادی  

من نیز وفا کردم تا این که تو بر گردی  

می رفتی و نشنیدی پشت سرت اما من  

صد با صدا کردم تا این که تو بر گردی

    

دوستان  شما را به خدا نظر فراموش نشه 

 

 

ادامه مطلب ...

اپ سوم : عاشق دختر بچه

 سلام دوستان عزیز امروز می خوام این اپم را با لالایی برای بچه ها شروع کنم اخه من لالایی خیلی دوست دارم امیدوارم شما هم خوشتون بیاد راستی عکسهای جدیدم را هم نگاه کنید  .
لا لا لا تو را دارم
چرا از بی کسی نالم؟
الا لالا زر در گوش
ببر بازار مرا بفروش
به یک من آرد و سی سیر گوش ( = گوشت )  
                                         
 
لالالالاگل آلاله رنگم
لالالالا رفیق روز تنگم
 لالالالا کنم، خوابت کنم مو 
علی گویم و بیدارت کنم مو 
 
 شما را به جون هر کی دوست دارید نظر یادتون نره
ادامه مطلب ...